Zákaznický servis

Záruční servis a reklamace

Na všechny produkty z naší nabídky nabízíme a standardně poskytujeme záruční servis. Naši servisní technici se pravidelně účastní odborných a produktových školení u našich dodavatelů. V rámci záručního servisu ve spolupráci s kamnářem vyřešíme případné reklamace, zajistíme dodání a výměnu náhradních dílů a postaráme se o kompletní provedení servisu.

service-header
Pozáruční servis

V případě pozáručního servisu jsme schopni převzít celou komunikaci se zákazníkem a zajistit kompletní servis tak, že kamnář se již nemusí o nic starat a vše je řešeno přímo se zákazníkem. V rámci pozáručního servisu zajistíme, dodáme a vyměníme potřebné díly, zkontrolujeme stav topidla a provedeme potřebnou údržbu.

service-header
Repase

Mimo záručního a pozáručního servisu je náš servisní tým schopen zajistit i kompletní repase krbů a kamen z našeho sortimentu, a to až 15 let starých. V tomto případě se krb doslova rozebere do posledního šroubku. Vše se opraví a vyčistí, zajistíme náhradní díly, které je potřeba vyměnit a vše se opět složí.

service-header
Technická podpora

Samozřejmě je řada kamnářů, kteří si chtějí servisy řídit a řešit sami. V tomto případě se může kamnář obrátit na našeho servisního technika, který mu zajistí kompletní proškolení a následně technickou podporu při řešení servisu.

service-header
Záruční servis a reklamace
Záruční servis a reklamace

Na všechny produkty z naší nabídky nabízíme a standardně poskytujeme záruční servis. Naši servisní technici se pravidelně účastní odborných a produktových školení u našich dodavatelů. V rámci záručního servisu ve spolupráci s kamnářem vyřešíme případné reklamace, zajistíme dodání a výměnu náhradních dílů a postaráme se o kompletní provedení servisu.

service-header
Pozáruční servis
Pozáruční servis

V případě pozáručního servisu jsme schopni převzít celou komunikaci se zákazníkem a zajistit kompletní servis tak, že kamnář se již nemusí o nic starat a vše je řešeno přímo se zákazníkem. V rámci pozáručního servisu zajistíme, dodáme a vyměníme potřebné díly, zkontrolujeme stav topidla a provedeme potřebnou údržbu.

service-header
Repase
Repase

Mimo záručního a pozáručního servisu je náš servisní tým schopen zajistit i kompletní repase krbů a kamen z našeho sortimentu, a to až 15 let starých. V tomto případě se krb doslova rozebere do posledního šroubku. Vše se opraví a vyčistí, zajistíme náhradní díly, které je potřeba vyměnit a vše se opět složí.

service-header
Technická podpora
Technická podpora

Samozřejmě je řada kamnářů, kteří si chtějí servisy řídit a řešit sami. V tomto případě se může kamnář obrátit na našeho servisního technika, který mu zajistí kompletní proškolení a následně technickou podporu při řešení servisu.

service-header

Na koho se obrátit?

Pro technickou podporu zavolejte Michalovi Vyroubalovi nebo Lukáši Chalupskému.

Pro záruční a pozáruční servis nebo repasi vyplňte přiložený formulář.

Michal Vyroubal

Technická podpora a servis

+420 774 333 595

servis@banador.cz

Lukáš Chalupský

Technická podpora a servis

+420 603 585 897
lukas.chalupsky@banador.cz

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.